משפרים את הקשר
החברה מאפשרת למפתחים לשלוח למשתמשים עדכוני Push עתידי מידע במטרה לשפר את הקשר שבין המפתחים למשתמשים הסופיים. כלי החברה מאפשרים למפתחים לא רק לשלוח תכנים, אלא גם לבצע מעקב אחרי משוב המשתמשים, להתעדכן ולעקוב אחרי השפעת העדכונים עצמם על המשתמשים, דרך שירותי Analytics שהחברה מספקת.
החברה פיתחה פלטפורמה שתאפשר למפתחים לנהל את ההיבטים השונים של ניהול המותג מול המשתמשים ומול העיתונות, וכך לחסוך להם זמן ובעיקר, משאבים. אלה כוללים אפשרויות שליחת הודעות ועדכונים מתוך האפליקציה אל המשתמש, כולל תכני מדיה עשירה.
אפוקסי, שהוקמה ב-2010, פעלה עד היום כשירות בטא סגור. במסגרתו, שרתה החברה כמה מאות מפתחי אפליקציות, אשר שלחו כמה מאות מיליוני עדכוני Push למשתמשים שלהם. כעת, עם ההכרזה על הגיוס, פתוחים שערי החברה לקליטתם של מפתחים נוספים. בהקשר הזה מציינת החברה, כי המשאבים שגויסו יאפשרו לה להגדיל את היכולות הטכניות שלה לתמוך בגדילת החברה ולתמוך בגדילת כמות המפתחים שהיא משרתת.
מקור: תמונת מסך מאתר החברה
עדכונים יזומים – כלי משמעותי בתקשורת עם המשתמשים
היכולת לשלוח למשתמשים עדכונים בצורה יזומה, לפי שיקול הדעת והתזמון של המפתח, עשויים להיות קריטיים לאורך חיי האפליקציה. זאת, משום שאחד האתגרים המשמעותיים העומדים בפני מפתחי אפליקציות הוא כיצד ניתן לשמר את הלקוח, לאחר שהוריד ובחר לנסות את האפליקציה, והוא מתלבט אם להסיר אותה או להמשיך להשתמש בה לפרק זמן נוסף.
עדכונים אלה יאפשרו למפתחים לפנות אל המשתמשים עצמם, לפי חתך כזה או אחר, ולהציע להם הצעות מיוחדות המיועדות רק אליהם, לשלוח להם מבצעים ועדכוני פיצ'רים. בנוסף, בכל הקשור לתכנים מעושרים, הרי שעדכוני ה-Push של אפוקסי תומכים ב-HTML 5, כך שניתן לשלב גם סרטונים ורכיבי מדיה עשירה בתוך ההודעות הנשלחות אל המשתמשים.
את אפוקסי ייסד אלעד קושניר, ומנהלה הכללי הוא איתי לוי. יש לציין, כי כיום תומכת אפוקסי בפיתוח אפליקציות ל-iOS בלבד, אך החברה צפויה לשחרר בעתיד גם תמיכה בפלטפורמת האנדרואיד.
מקור: GeekTime