Appoxee
אפוקסי הינה פלטפורמה עוצמתית לבעלי אפליקציות המאפשרת יצירת הודעות בהתאמה אישית, והפצתן למשתמשי האפליקצייה שלהם. המוצר עצמו, מערכת הניהול המשתמשת את בעלי האפליקציות, נבנתה על-ידי סורטקס ופיתוחה ממשיך כיום על-ידי צוות הפיתוח של Appoxee. המערכת מציעה מגוון עשיר של אפשרויות, כולל push notifications, תיבת הודעות בתוך האפליקציה, סינון וכיוון לקהל יעד, יצירת הודעות, בדיקות, אוטומציה אנליטיקה ועוד....
יהודה חופרי, CTO, Appoxee
סורטקס עזרו לנו בתכנון ופיתוח המוצר במשך כחצי שנה, העבירו את פיתוח המוצר לצוות פנימי בצורה חלקה ומקצועית ועזרו רבות בהקמת מערך פיתוח שלם בעזרת JIRA וכלים נוספים של חברת Atlassian. פיתוח המוצר כלל שימושים בטכנולוגיות כגון PHP, Amazon AWS, RabbitMQ, MongoDB, ועוד לכל אורך הדרך צוות סורטקס הוכיח יכולות גבוהות ומיומנות רבה. כל מה שנשאר זה להמליץ בחום!
עם 276 מיליון התקנות: Appoxee הישראלית גייסה 2.4 מיליון דולר
אחרי שב-2012 שולב רכיב התוכנה של החברה ביישומים שהורדו 60 מיליון פעם, הגיעה החברה השנה ל-276 מיליון התקנות, והיא כנראה החברה הישראלית עם מספר התקנות היישומים הגבוה ביותר ב-iOS
אקזיט מותאם אישית: טרה דאטה רוכשת את Appoxee הישראלית
המשקיעים בחברה שפיתחה שירות הודעות "פוש" מבוסס הקשר ומאפייני משתמש לעידוד שימוש באפליקציות, יקבלו החזר של פי 6–7 על השקעתם. ענקית הבינה העסקית תשלם 20־25 מיליון דולר בעסקה ובעקבותיה תקים מרכז פיתוח בישראל
פרסום ראשון: Cyhawk Ventures משקיעה באפוקסי הישראלית [גיוס]
חברת הסטארטאפ הישראלית אפוקסי (Appoxee), המספקת פלטפורמה למפתחי מובייל להגדיל את האינטראקציה שלהם מול המשתמשים, הודיעה הלילה על השלמת גיוס ה-Seed מקרן ההון סיכון הישראלית Cyhawk Ventures. זוהי ההשקעה השביעית של הקרן של כפיר מויאל ואסף בן אשר (מייסדי AdsMarket שהפכה לימים לחברת Matomi) ולפי ההערכות מדובר בסכום נמוך יותר ממיליון דולר.